Aktualności

Po 30 latach na rynku przyszedł czas na zmianę LOGO!

Po 30 latach na rynku przyszedł czas na zmianę LOGO!

Idąc z duchem czasu nadaliśmy mu formę odzwierciedlającą obecny kształt firmy Veyna. Sygnet nawiązuje do branży stolarki drzwiowej. Logotyp wpisuje się nowoczesny minimalizm z akcentem odwołania do płyt warstwowych. Pozostawiliśmy go w charakterystycznym i rozpoznawalnym dla firmy kolorze. Nowe logo to zgrabne połączenie klasyki, tradycji i nowoczesności.

Rebranding obejmie wszelkie materiały marketingowe, a także stronę www oraz narzędzia on-line takie jak konfigurator i wizualizer.


W firmie Veyna stawiamy na relację z Klientem oraz na jakość i szybką realizację naszych wypełnień. Jesteśmy przekonani, że rebranding przyczyni się do odświeżenia wizerunku, a także ukoronowaniem tego, jak pracujemy i jak solidne produkty wytwarzamy od trzech dekad. Jesteśmy niezmiennie prężnym producentem, który sukcesywnie wprowadza nowe rozwiązania i nowe produkty, co sprawia, że mamy najbardziej rozbudowaną ofertę w swojej branży. Wszystko to czyni nas niezmiennie liderem na rynku

 

  • Zewnętrzne drzwi wejściowe – czy warto zainwestować w dobry design?
    2025-07-18

    Wyobraź sobie, że otwierasz drzwi do nowego domu. Są idealnie dopasowane, mają precyzyjnie dobrany wzór, kolor i wykończenie – wszystko jakby szyte na miarę. To nie są drzwi…

  • Jaka jest różnica pomiędzy drzwiami stalowymi a drzwiami panelowymi
    2025-07-11

    Wybór odpowiednich drzwi zewnętrznych to kluczowy etap każdej inwestycji budowlanej. Jako producent paneli drzwiowych dobrze wiemy, jak często nasi klienci zastanawiają się…